vrijdag 20 mei 2016

Rupsje nooitgenoeg


Dit gaat over een rupsje met heel veel honger...









Bedankt voor alle leuke boekjes!



Bron YouTube
Bron YouTube

Natuurlijk hebben wij een rupsje gemaakt in de klas!






















 Beestjes bij het picknicketen, in de lucht en in het zand
Beestjes op je billen en je benen , in het gras en op mijn hand
Beestjes boven en beneden beestjes beestjes overal
Zelfs als ik een hap wil eten kruipen ze op mijn boterham!
Beestjes bij het picknicketen , in de lucht en in het zand
Beestjes op je billen en je benen , in het gras en op mijn hand 

Bas heeft ook zijn heen-en weertas gemaakt




Nog enkele klaskiekjes :


Opvoedend spel plaatsbepalingen






Hoe zit dat nu in elkaar?










Noah gaat iedereen es bedienen...





Svetla




Foto's van het grootouderfeest nu op website van de school!!!

Volgende week las ik een weekje zonder thema in...we moeten namelijk veel knutselen voor het schoolfeest (4 juni )en we gaan misschien zelfs al beginnen aan de kadootjes voor de papa's!

Tot maandag!