zaterdag 21 januari 2017

Mijn lijfje (deel 1)



We zijn de week begonnen met prentlezen...
Waar is ons buikje?
Onze rug?
Hoeveel armen?
Waar zitten onze oren?
Waarvoor dienen die?
Etc...
 
We maakten ook een grote puzzel:
 
















Dat ging al vrij vlot! Super gedaan kindjes!
 
 
Een tekening van onszelf:
 

Briek in opperste concentratie



Cis

Getekende versie van Puck

Aymen

Hmmm...dat is wel een hele grote neus...

Martin

Dat ging ook al goed hoor!
 
 
 Nieuwe liedjes:

Twee handjes op de tafel 
Twee handjes in de zij
Twee handjes op de schouders
Op het hoofdje allebei
Nu maken we twee vuistjes
Zo stevig als maar kan
Daar gaan we dan mee trommelen
Van rommelerommelebom
De duimpjes zijn de dikste 
De pinkjes zijn maar klein
Nu moeten alle handjes 
weer vlug op 't rugje zijn!


Dit zijn mijn wangetjes
en dit is mijn kin.
Dit is mijn mondje
met tandjes erin..
Dit zijn mijn oren
mijn ogen 
mijn haar.
Nu nog mijn neusje 
en dan ben ik klaar!

Ook hebben we al veel foto's gemaakt in de klas...daar maken we volgende week leuke werkjes mee! Maar dat is nog een verrassing ;-)
 
Enkele foto's:
 
De altijd vrolijke Mauro

Puck

Cis

Briek...iets minder enthousiast

Dudu

Rami

 


 
Nog enkele klaskiekjes:
 









Wolf en Cis




 


Volgende week werken we nog een weekje rond "Mijn lijfje"
 
Tot maandag vriendjes!