vrijdag 2 november 2018

Periode sept-okt

JAAAA we mogen van start met de blog! Voor de afgelopen periode gaan we enkel de foto's plaatsen.
Na de herfstvakantie zullen we na ieder thema een verslagje op de blog zetten met foto's en beetje uitleg.

De thema's van de afgelopen 2 maand:

- Mijn klasje en mijn vriendjes
- Naar kleurenland
- Mijn lijfje
- Kleine muis zoekt een huis 

We zijn dit schooljaar gestart met 9 vriendjes!

Daan

Sam

Lennert

Nehir

Gus

Mikail

Alexander

Catalea

Otis





 Hieronder de foto's van de afgelopen periode!

Mijn klasje en mijn vriendjes









































Lied:

Maandag dinsdag woensdag donderdag vrijdag zaterdag en zondag
In een week zijn zeven dagen zeven dagen in een week
Maandag dinsdag woensadg donderdag vrijdag zaterdag en zondag!

 













 Naar kleurenland









































Genieten van het septemberzonnetje!















Mijn lijfje




































Liedjes:

Hoofd schouders knie en teen knie en teen
Hoofd schouders knie en teen knie en teen
Oren ogen puntje van mijn neus
Hoofd schouders knie en teen knie en teen!










 


 
Dit zijn mijn wangetjes en dit is mijn kin
Dit is mijn mondje met tandjes erin
Dit zijn mijn ogen mijn oren mijn haar
Nu nog mijn neusje en dan ben ik klaar!










Kleine muis zoekt een huis



































Lied:

Een dikke spin zit in mijn kamer
Wacht waar is de hamer
Ik wil die spin helemaal dood
Want ze is zo groot
Ik wil die spin helemaal dood 
Want ze is zo groot!

Maar allé wa doe de gij nu das een hele kleine spin
Pak een handdoek zet ze buiten en ze komt er niet meer in
Leg die hamer op de tafel adem in en adem uit
Spinnen moet je laten leven laat dat spinnetje vrijuit!

























 

Van zodra juf Magali ook op de blog kan zullen haar foto's volgen!

Lieve groetjes,
Juf Wies & juf Magali