zaterdag 11 mei 2019

Mijn lijfje/feest voor mama!



De afgelopen 2 weken stonden volledig in het teken van ons lijfje en een kado maken voor de mama's ... een massagespinnetje! Jawel ... jullie pateekes gaan jullie es goed verwennen!

We gingen meteen aan de slag:
Verf spatten:

Otis


Mona


Daan


Juliette




Nehir

Louise




Anna

Lisa

Gus en Fre




August

Daarna moesten we nog kusjes gooien naar ons mama... dat bleek niet altijd zo eenvoudig :-)

Kadir

Serkan

Lisa

Juliette

Fran

Egon

Anna

Nehir

Daan


Fre


August



Louise

Otis

Gus


Nour-Hussain



Lennert




We zongen ook liedjes:

Dit zijn mijn wangetjes en dit is mijn kin
Dit is mijn mondje met tandjes erin
Dit zijn mijn oren mijn ogen mijn haar
Nu nog mijn neusje en dan ben ik klaar!

Twee handjes op de tafel twee handjes in de zij
Twee handjes op de schouders op het hoofde allebei
Nu maken we twee vuistjes zo stevig als maar kan
Daar gaan we dan mee trommelen van je rommelerommelebom
De duimpjes zijn de dikste de pinkjes zijn maar klein
Nu moeten alle handjes weer vlug op trugje zijn!


Lisa is ook grote zus geworden!
Proficiat mama, papa, Lisa en Annabel!




Welkom Elias!

Aangezien Lisa grote zus is geworden een toepasselijk verhaaltje:






 

Ondertussen werden de pakjes afgewerkt:









We maakten de achtergrond voor onze fotopuzzels:












Daarna moesten we onze fotopuzzel kleven:
















  
Nog enkele klaskiekjes:








De volgende 2 weken zijn we in volle voorbereiding van het schoolfeest met als thema:
" Reis rond de wereld"

Gelieve zeker volgende week het zwart T-shirt met je peuter mee te geven!
Alles ivm dit thema is welkom in de klas...

Groetjes en een fijne moederdag an alle mama's!
Wies & Laurens